Wednesday, October 28, 2009

dossier presented to court

Yesterday, our dossier was presented to court. Of course they want one more paper. since I was born in France and I am the one who applied for Dmitriy's visa, I need to present my Naturalization paper. No big deal I have it! Just I need to drive tomorrow to Harrisburg to get it Apostille. Oh well. Otherwise, we should here something next week or so :-)

Hier, nos documents ont ete presente a la court. Bien sur ils nous demande un autre papier a fournir! comme je suis nee en France et que j'ai fais la demande du visa de Dmitriy sous mon nom, je dois fournir mon certificat de naturalization avec les etats Unis. Pas de probleme. Demain il me faut donc aller a Harrisburg pour le faire Apostiller. Sinon la semaine prochaine, on devrait avoir des nouvelles. :-)

No comments:

Post a Comment